Порядок подання звернень

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ЗВЕРНЕНЬ

Письмове звернення можна подати наступним чином:

  • надіслати поштою на адресу: __________________________;
  • під час особистого прийому керівництва Товариства за попереднім записом за адресою: _________________________________
  • надіслати електронний лист на адресу: __________________
  • зателефонувавши контактній особі: +38 044 ______________

 

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії

1. Повинно бути вказано:
— для побутового споживача: прізвище, ім’я, по-батькові, адреса;
— для юридичного споживача, фізично особи-підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
2. Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
3. Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Якщо Ви бажаєте представляти інтереси НАЗВА ПІДПРИЄМСТВА у якості регіонального торгового представника, просимо Вас звертатися за наступними даними:
Тел.: +380 ____________
Ел. пошта:_________________