Законодавство, яким регулюються відносини сторін за договором постачання природного газу:

 

Закони України:

 

Акти Кабінету Міністрів України:

 

Акти НКРЕКП:

 

Акти міністерств та відомств:

 

Способи досудового врегулювання спорів зі споживачами:

 

  • Спірні питання між споживачем і постачальником щодо постачання природного газу, оплати послуг постачальника, відшкодування збитків тощо мають вирішуватися в досудовому порядку шляхом переговорів.
  • Для вирішення спорів в досудовому порядку споживачу слід звернутись до НАЗВА ПІДПРИЄМСТВА   в письмовому вигляді з поясненням суті спірних питань.
  • Постачальник розглядає всі скарги, отримані від споживачів, протягом одного місяця з дня отримання звернення споживача та повідомляє про результати їх розгляду. У разі можливості буде запропоновано призначити час та місце проведення переговорів.
  • Споживач та постачальник не обмежуються в праві звернутися до Регулятора чи його територіальних підрозділів за відповідними роз’ясненнями щодо застосування Правил постачання природного газу та правовідносин на ринку природного газу.
  • У разі не вирішення питання постачальником, споживач може звернутися до Регулятора – Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП): 03057, м. Київ, вул. Смоленська, 19, тел. (044) 204-48-27; е-mail: box@nerc.gov.ua, офіційний інтернет-сайт НКРЕКП: http://www.nerc.gov.ua.
  • Врегулювання суперечок Регулятором або його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до регулятора або його територіального підрозділу не позбавляє сторони права на вирішення спору в судовому порядку.
  • У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, спір може бути передано на розгляд суду відповідно до чинного законодавства України.
  • Поштова адреса для письмових звернень: ___________________, НАЗВА ПІДПРИЄМСТВА  .
  •  
  • Режим роботи: понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00
  • Контактний телефон: +38 044 ______________.