Сьогодні, в умовах карантину, у працівників нашого підприємства виникає багато питань щодо дії договорів добровільного медичного страхування зі страховою компанією VUSO. З усіма питаннями до керівника представництва страхової компанії VUSO в м.Жовті Води Юлії Лаврущенко звернулася редакція газети «Трудова слава».
Вона повідомила, що співробітники СК працюють у звичайному режимі. Алгоритм дій застрахованої людини, яка звернулася до лікаря і отримала рецепт, не змінився. Необхідно звернутися до кабінету 209 поліклініки №1 з 9 до 16 години (з понеділка по п'ятницю), щоб оформити рецепт на безкоштовне отримання медикаментів у аптеках «Конвалія», «Руан» або «Надія».
- Юліє Борисівно, а як бути тим, хто опинився на прийомі у лікаря після 16 години або захворів у вихідний день?
- Не хвилюйтеся. Зверніться зі страховим полісом VUSO (або страховою карткою) і рецептом, виписаним лікарем, в одну із зазначених вище аптек (саме з ними співпрацює наша компанія). Ви зможете отримати медикаменти, а всі формальності будуть улагоджені пізніше.
- Як діяти, якщо за станом здоров'я пацієнт змушений перебувати вдома?
- Отримати медикаменти в аптеці можуть його родичі.
- Чи входить до переліку страхових випадків захворювання, викликане коронавірусною інфекцією COVID-2019?
- Так, входить. Крім того, страховою компанію VUSO запроваджено нову програму страхування від коронавірусу COVID-19. Скористатися нею можуть люди віком від 0 до 60 років. Страхова сума за договором складає 70000 грн. Термін страхування – 6 місяців. Одноразовий страховий платіж – 936 грн.
- Чи є різниця у сумі страхового відшкодування, якщо застрахований буде переносити захворювання у легкій чи важкій формі?
- Звичайно. Розмір страхового відшкодування такий:
- у разі інфікування COVID-19 – 2000 грн.;
- якщо це призвело до пневмонії, яка лікувалася без реанімації – 9000 грн.;
- коли лікування пневмонії здійснювалося у реанімації – 39000 грн.;
- якщо інфікування COVID-19 призвело до смерті – 70000 грн.
Якщо у другому, третьому та четвертому випадках проводилися попередні виплати, то вони будуть вирахувані із суми. Звертаю увагу. Документом, що підтверджує зараження COVID-19, є висновок дослідження на COVID-19 сертифікованої державної лабораторії. Наступний крок – отримати рішення про виплату (прийняття рішення до 7 робочих днів з моменту отримання документів).
Щоб дізнатися більше інформації та укласти договір страхування, можна звертатися за телефонами: 095-340-67-09, 067-630-92-31.
Від редакції. Дякуємо Юлії Лаврущенко за важливу інформацію. А працівникам нашого підприємства бажаємо бути здоровими та вживати всіх можливих заходів, щоб мінімізувати ризик зараження небезпечною хворобою.