4 червня на базі ремонтно-механічного заводу ДП «СхідГЗК» відбулася презентація та випробування вантажно-транспортної машини МПТ-3ДШ, розробленої та виготовленої командою фахівців заводу.
Машина була представлена директором РМЗ Ігорем Сорокіним, керівником конструкторського відділу заводу Вячеславом Сергєєвим.
Гірничошахтна машина такого класу виготовлена на замовлення уранових шахт комбінату. На сьогоднішньому етапі роботи на Інгульській, Смолінській, Новокостянтинівській шахтах виникла потреба у самохідній техніці відповідної потужності, маневреності, вантажопідйомності, що обумовлено особливостями проходження шахтних виробок. Також була потреба у збільшенні функціональності шахтної машини.
Беручи до уваги технічні параметри і завдання шахт, ремонтно-механічним заводом була розроблена відповідна конструкторська і технологічна документація, виготовлено всі вузли машини, проведена збірка, пусконалагоджувальні роботи, здійснено авторський та технічний нагляд за веденням робіт.
Дизельний автономний привід робить МПТ-3ДШ більш маневровою за аналогічні машини, які працюють на електроприводі, що значно впливає на підвищення продуктивності праці. Також це важливе вирішення питання із забезпечення шахт новою технікою, оскільки вартість даної машини в рази нижче імпортних аналогів.
Презентований зразок вантажно-транспортної машини МПТ-3ДШ може використовуватися для навантаження, транспортування і виконання допоміжних робіт в підземних виробках шириною не менше 2400 мм і висотою не менше 2250 мм, безпечних щодо газу і пилу. Складається з шасі, гідравлічної системи, системи управління та газоочистки, електрообладнання, ковша для перевантаження гірничої маси. Можлива і додаткова комплектація машини, що розширює її функціональність: ковш-лопата для підбору гірської маси, відвал, стріла вантажопідйомну з гаком, контейнер.
Зважаючи, що машина МПТ-3ДШ може застосовуватися не тільки на шахтах ДП «СхідГЗК», а й на інших підприємствах гірничодобувної промисловості, в презентації взяли участь не тільки представники Інгульської, Смолінської, Новокостянтинівської шахт комбінату, а й фахівці Запорізького та Криворізького залізорудних комбінатів, науково-виробничого підприємства «ПРОММАШІНЖИНІРІНГ» (м.Дніпро).
Антон Бендик, в.о. генерального директора ДП «СхідГЗК», подякував колективу РМЗ за плідну та наполегливу роботу зі створення сучасної вантажно-транспортної машини, яка стала своєрідним подарунком до 70-річчя комбінату, яке відзначатиметься у серпні цього року.
Машину з нетерпінням чекають на Інгульській шахті, яка вже провела підготовчі роботи до запуску машини в умовах реального виробничого процесу.