1. Найменування предмету закупівлі: Основні неорганічні хімічні речовини, код ДК 021:2015-2431 (Натр їдкий технічний (у перерахунку на100%))
Номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2022-08-17-005940-a
1.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у додатку 3 до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог технологічного процесу виробництва.
2.Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі: 11 987 107,00 грн (одинадцять мільйонів дев’ятсот вісімдесят сім тисяч сто сім грн. 00 коп.) з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі — Методика), а саме: Проведений аналіз ринку натру їдкого технічного ціни з інтернетресурсів, а також отримані комерційні пропозиції від потенційних постачальників. З використанням цінових пропозицій був проведений розрахунок середньо- ринкової ціни.
Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України.
2. Найменування предмету закупівлі: Основні неорганічні хімічні речовини, код ДК 021:2015 – 2431 (Натр їдкий технічний гранульований або сода каустична гранульована)
Номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2022-08-15-009139-a
1.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у додатку 3 до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог технологічного процесу виробництва.
2.Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі: 572 668,80 грн (п’ятсот сімдесят дві тисячі шістсот шістдесят вісім грн.80 коп.) з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі — Методика), а саме: Проведений аналіз ринку натру їдкого гранульованого ціни з інтернетресурсів, а також отримані комерційні пропозиції від потенційних постачальників. З використанням цінових пропозицій був проведений розрахунок середньо- ринкової ціни.
Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України.
3. Найменування предмету закупівлі: Заправки та приправи, код ДК 021:2015-1587 (сіль, перець, спеції, оцет столовий, майонез, гірчиця)
Номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2022-08-12-009000-a
1.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у додатку 3 до тендерної документації та встановлені з метою забезпечення лікувально-профілактичним харчуванням персоналу відповідно до вимог діючого законодавства, нормативно-правових актів і нормативних документів до показників якості та безпеки харчових продуктів, пакування, маркування, транспортування, приймання та зберігання.
2.Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі: 116 520,00 грн (Сто шістнадцять тисяч п’ятьсот двадцять гривень 00 коп) з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі — Методика), а саме: методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
4. Найменування предмету закупівлі: Частини бурильних машин, код ДК 021:2015 – 4361 (Частини бурильних машин)
Номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2022-08-12-007303-a
1.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у додатку 2 до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог технологічного процесу виробництва.
2.Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі: : 1 010 905,20 грн (один мільйон десять тисяч дев`ятсот п’ять грн., 20 коп.) з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі — Методика), а саме: методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
5. Найменування предмету закупівлі: Послуги у сфері охорони здоров’я різні, код 8514 (Медичне обслуговування працівників ДП «СхідГЗК» в оздоровчих пунктах Смолінської, Новокостянтинівської та Інгульскої шахт)
Номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2022-08-11-008880-a
1.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у пропозиції переговорної процедури та встановлені відповідно до вимог технологічного процесу виробництва.
Виробнича необхідність проведення закупівлі послуг з медичного обслуговування працівників в оздоровчих пунктах шахт зумовлена вимогами НПАОП 0.00-1.77-16 «Правила безпеки під час розробки родовищ рудних та нерудних корисних копалин підземним способом», а саме на шахтах необхідно облаштовувати медичні пункти та укомплектовувати їх штатом молодшого та середнього медперсоналу, якій під час чергування здійснює моніторинг стану здоров'я працівників шахт, реабілітаційні заходи щодо простудних захворювань, контроль щодо встановлення наявності ознак алкогольного та наркотичного сп’яніння за допомогою спеціальних приладів та тестів, а також передрейсовий та післярейсовий огляд водіїв транспортних засобів.
У разі виникнення на шахті аварії медперсонал медпункту надає долікарську допомогу постраждалим, керує відправкою їх до лікувальної установи, організовує за необхідності постійне чергування медперсоналу на час рятувальних робіт.
2.Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 683 000,00 грн. (один мільйон шістсот вісімдесят три тисячі грн. 00 коп.) без ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі — Методика), а саме: методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів (відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері).