26 жовтня – День автомобіліста і дорожника
В останню неділю жовтня в Україні відзначають День автомобіліста і дорожника. Це свято не лише водіїв, а й робітників ремонтних служб, інженерно-технічних працівників.
З нагоди свята – щирі вітання та вдячність колективам автотранспортних господарств підприємства, які надійно забезпечують сполучення між майданчиками комбінату, здійснюють пасажирські перевезення, доставку вантажів, супроводжують ремонтні роботи. Ваша праця потребує уваги, відповідальності, терпіння, витримки та, звичайно, професіоналізму.
Окремі слова подяки комбінатівцям, які сьогодні боронять нашу країну від підступного ворога!
Всім, хто виконує таку непросту роботу на фронті та на підприємстві, а також тим, хто не уявляє свого життя без автотранспорта – міцного здоров’я, удачі, легкої дороги, Перемоги та мирного неба!
Познайомимося ближче з водіями підрозділів комбінату.
Серед низки важливих завдань, які виконує колектив автотранспортного господарства ДП «СхідГЗК», особливе місце займає супровід спецтехнікою ремонтних та профілактичних робіт на різних підрозділах підприємства. Сьогодні АТГ має в своєму розпорядженні три автокрани вантажопідйомністю до 7,5, 16 та 40 тонн, які постійно задіяні на виробництві. Цією габаритною спецтехнікою керують Володимир Пікалов, Анатолій Байбурін та Олександр Однорал. Всі водії мають перший клас кваліфікації.
В автотранспортному господарстві ДП «СхідГЗК» Руслан Харевський працює електромонтером з ремонту та обслуговування електроустаткування. Втім у колі його відповідальності окрім електроустановок та теплообладнання знаходиться ще чимало інших вузлів та систем АТГ. Найбільш цікава і складна – робота з вантажопідйомними установками автокранів. Є багато моментів, які потребують посиленої уваги, тому постійно доводиться розширювати свої знання та вдосконалювати навички.
З 1986 року в автотранспортному господарстві Інгульської шахти ДП «СхідГЗК» трудиться Микола Твердохліб. Починав водієм автомобіля ГАЗ-53, брав участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, працював за кермом вантажної техніки, легкового автомобілю, згодом перейшов на автобус ЛАЗ. Зараз його маршрут: від шахти «Південна» до шахти «Центральна».
День автомобіліста і дорожника – особливе свято для Григорія Колодєєва. У січні 1980 року він став до роботи водієм автотранспортних засобів АТГ Смолінської шахти. І після цього – жодних нових записів у трудовій книжці! Ось така відданість рідному підприємству та улюбленому автомобілю ГАЗ-53, яким незмінно керує практично всі 44 роки.
Водійський стаж працівника автотранспортного господарства Новокостянтинівської шахти Дмитра Андрющенка – 20 років. За цей час він набув великого професійного досвіду, який допомагає якісно виконувати поставленні виробничі завдання, серед яких завантаження руди у автомобілі для подальшого перевезення. Дмитру подобається колектив, де всі трудяться на совість, оскільки розуміють, що роблять важливу спільну справу.
Олександру Запорожцю 32 роки. З 2012 року він працює водієм в АТГ Новокостянтинівської шахти, де раніше працював його батько. Як тільки отримав водійське посвідчення, прийшов на Новокостянтинівську шахту за порадою батька. Сьогодні Олександр здійснює перевезення на автобусі «Неман» за маршрутом Смоліне – Новокостянтинівська шахта.
В автотранспортному господарстві Новокостянтинівської шахти сумлінно працює Андрій Подваленко, водій автомобіля МАЗ-6501. Це потужна техніка, самоскид, за допомогою якої здійснюється перевезення та розвантаження піску, руди. Робота Андрію подобається. Жодного разу він не пошкодував, що обрав таку професію.







