Справжні професіонали своєї справи

Справжні професіонали своєї справи

В Україні 4 листопада відзначається День залізничника – професійне свято працівників і ветеранів залізничних цехів ГМЗ, Смолінської та Інгульської шахт ДП «СхідГЗК». Залізничні перевезення – невід’ємна складова життєдіяльності підприємства. Від щоденної праці трудових колективів залежить своєчасне транспортування вантажів. Залізничники комбінату, працюючи чітко та злагоджено, здійснюють свій вагомий внесок у виконання виробничої програми комбінату.

Шана й повага захисникам-залізничникам, які зараз героїчно борються з ворогом заради Перемоги України!

Шановні працівники залізничних цехів та ветерани праці! Прийміть вітання та побажання міцного здоров'я, благополуччя та Миру!

 

У ремонтної служби залізничного цеху роботи завжди вистачає. Адже 250 вагонів та три тепловози, які здійснюють доставку руди до ГМЗ, обслуговують лише п’ять працівників. Крім того, в полі їхньої відповідальності близько 80 цистерн, задіяних у транспортуванні сірчаної кислоти. Майстер з ремонту рухомого складу Сергій Матвієвський говорить, що лише високий професіоналізм та сумлінність працівників служби дозволяють справитися з таким великим обсягом роботи. Це токар Юрій Стулій, електрогазозварник Артур Шрам, слюсар-інструментальник Олександр Железняк, слюсар з ремонту рухомого складу Сергій Коломієць, машиніст-інструктор Олександр Галушка.

 

Сергій Матвієвський на залізниці вже 37 років. Більшу частину цього часупрацював машиністом тепловозу, а з 2021-го – майстром з ремонту транспорту залізничного цеху ГМЗ. У залізничний цех він прийшов 1 серпня 1988 року. В армії закінчив школу машиністів, служив на залізниці космодрому «Байконур». Після служби повернувся на підприємство. Помічник машиніста тепловозу, машиніст, машиніст-інструктор – так Сергій Матвієвський зростав у професії.

 

 

Машиніст-інструктор Олександр Галушка працює у залізничному цеху ГМЗ з 1984 року. Сюди прийшов після армії помічником машиніста тепловозу. За кілька років перейшов у машиністи. Нині працює машиністом-інструктором,  навчає азам професії новачків, допомагає діючим машиністам підтримувати свою кваліфікацію, інструктує локомотивні бригади, спостерігає за роботою тих, хто виходить на лінію, стежить за виконанням інструкцій з руху поїздів…

 

 

Сергій Коломієць у залізничному цеху ГМЗ працює слюсарем з ремонту рухомого складу та очолює бригаду ремонтників. «Мені цікаво опановувати щось нове, раціонально мислити та впроваджувати різні ідеї в життя, – говорить Сергій. – Змайстрував кілька пристроїв, які полегшують роботу бригади. Є ще багато задумок, але не вистачає часу для втілення їх в життя - роботи багато».

 

 

 

Ігор Рибчак працює машиністом тепловозу в залізничному цеху Інгульської шахти ДП «СхідГЗК». Цікаво, що у юні роки він планував обрати інший професійний шлях, але ж доля розпорядилася інакше. І сьогодні, маючи 28-річний стаж роботи на залізниці, Ігор впевнений, що все склалося якнайкраще!

 

 

 

 

Машиніст тепловозу Ігор Конєв своє професійне свято відзначає не в рідному колективі залізничного цеху Смолінської шахти, а на фронті. З квітня 2023 року комбінатівець захищає Батьківщину. У залізничному цеху Смолінської шахти Ігор Конєв пройшов усі сходинки професійного становлення: виріс зі слюсаря до машиніста тепловозу. Зараз залізничник боронить Україну на Херсонському напрямку.

Розділ: